lørdag 5. april 2014

Hagemessen, hurra!

I dag var endelig dagen her, 
Bestevenninnen og jeg dro avgårde, litt forsinket, 
og oppdaget at vi ikke var alene allerde da vi skulle parkere.
Det var masse folk, men også utrolig mye fint og se på! 
Så det var verdt trengselen.

Noe fikk selvsagt bli med hjem, to juleroser, Helleborus.
En fylt og en enkel, med spetter. 
I den sistes potte er det også to frøplanter, bonus!
De ble funnet på Spiren gartneri, den hyggelige eieren der tar med et lass 
Juleroser (som heter Påskeklokker i Danmark) bare for å glede oss nordmenn.
Mange fristelser! 

Våririsen fant jeg på Garden living, de hadde laget en nydelig stand!

OK, skriver mer i morgen eller når jeg får tid, har masser av bilder?
Men - har du mulighet, ta en tur til Lillestrøm i morgen!


6 kommentarer:

  1. Skulle så gjerne tatt turen på hagemessen! Litt misunnelig på dere som bor i nærheten og kan ta turen innom. Flotte Juleroser og Våriris. En fin søndag ønskes fra Tone

    SvarSlett
  2. Jeg støtter oppfordringen din :) Hagemessen er kjempefin i år. Var der i går jeg også. Kom hjem med litt forskjellig - planter og litt stæsj - og masse idéer :D

    SvarSlett
  3. Der skulle jeg gjerne ha vært ja, ser kjmpeflott ut :-) Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  4. Tone, ja, noen fordeler er det å flytte fra vest til øst! Men, du har sone 1.. :D Litt misunnelig på det!
    Liv, det er kjekt så hvis dere damer får muligheten, kan jeg anbefale et besøk.

    Gerd Ellen, ser vi var på samme foredrag om Levende hager!
    Ble det juleroser på deg også? :-)

    SvarSlett
  5. Ja, det var mye fint å se på! Takk for link, så fant jeg innlegget ditt. Jeg kjøpte også juleroser og i dag kom de seg i jorden. Fin og inspirerende messe.

    SvarSlett