søndag 1. juni 2014

Juni!


Lillebror spratt opp i morges, ca fem på seks:
I dag er første sommermåneden!

Juni!
Juni er vel den beste måneden?
I hvert fall akkurat nå, i dag!
Vi har vært på skogstur og tatt årets først bad -
Moster også, faktisk!
Mannen var så pysete og treig uti, så konkurranseinnstinktet tok over.

Men det ble bare to svømmetak.

Ingen bilder, da. 
Arrgh, mobilen har sviktet meg, den lagrer ikke bildene jeg tar! Utrolig ergelig.
Jeg ønsker meg et skikkelig kamera, 
Men det må vel bli en ny mobil istedet.
En med et godt kamera, selvfølgelig.
Men enn så lenge får nettbrettet duge!
Snart kommer feriepengene...

Nå sitter jeg i hageteltet og nyter solnedgangen, de to små er i seng og den store på Metallica.
Han største gikk inn, kan jo håpe han rydder på kjøkken?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar