søndag 6. april 2014

Hagemessen del to - flotteste stand!

Det er kanskje fordi vi er i "anlegge egen hage- bransjen"
at jeg falt for denne standen til granittleverandøren Beer sten.
Eller fordi jeg er arvelig belastet - jeg er veldig glad i stein! 
Og spesielt da i hagen.

Helst i form av naturstein,
men granitt er et godt alternativ.
(Vi bor tross alt på Spikkestad, har dere hørt om Røykengranitt, eller?)

Og granitt i form av brostein, da!
En annen fantastisk ting er at dette firmaet selger brukt gatesten - det som jeg kaller brostein.

For det første er den slipt glatt og fin gjennom mange års bruk,
for det andre er det mindre sjanse for at den er hugget av små barnehender.
(I hvert fall inbiller jeg med dette.)

Her er det storgatestein i kombinasjon med smågatestein, og med tre.
Det blir et helt annet uttrykk enn om hele plassen er belagt med lik betongstein.
Det er bare et minus...

Gjett!
Ser du tregulvet?

Minimuseum på veggen!

Sjekk den søte påskepyntingen!
Detalj
Legg merke til postkassen!

Og mange vakre krukker!
Riktig.
Det er ikke plass til dette på vårt budsjett.

Hey, hva med litt sponsing her???

1 kommentar:

  1. Hei! Ja, jeg falt også pladask for denne standen. Røykengranitt har jeg ikke hørt om, der jeg opprinnelig kommer fra er det Alta-skifer som gjelder. Ønsker deg en fin hagehelg:-)

    SvarSlett