fredag 17. april 2015

Tekniske problemer og "ekstremvær"

Slik så det ut her 26. Mars.
Men pad'en lurte meg og publiserte ikke innlegget.
Jeg må bare ha det med allikevel, så jeg husker været til neste år!
Det forekommer nemlig tung vårlengesel her når vi runder medio mars,
jeg er jo fra Stavanger og den indre kalenderen er ikke helt tilpasset østlandsvær.



Ganske ufyselig var det med så mye snø, men ekstremvær kan vi vel ikke si selv om det snør i mars.
Ingen kan vel heller påstå at det kom brått på,
men var det noen her som husket å ta inn syklene?

Å, neida.

Men vi tok tatt inn kirsebærgreiner fra venninnens amputerte tre,
og de blomstret som bare det!



(De fleste kirsebærtrær tåler godt at du tar inn noen kvister,
men stenfrukter som f eks kirsebær og plomme skal helst ikke beskjæres.
Hvis du MÅ beskjære, gjør det på sensommeren, elllers vil treet "blø" og kan ta skade.)

PS: Stokkrosen min kom til finalen på x- faktor for blomster på Moseplassen.com
Jeg er veldig overrasket, og ganske fornøyd!
Gå inn og nyt alle de fine bildene, du også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar