onsdag 25. mars 2015

Må ha- liste

Eller ønskeliste, kan man jo si.

I fjor bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle så noe annet enn grønnsaker, da,
og heller ikke kjøpe nye planter til hagen før strukturen var litt mer på plass.

I fjor brukte jeg nemlig så mye tid på å så, prikle, vanne og drømme meg bort i frøkataloger at jeg bare fikk ferdig ett eneste bed, ha ha.

Men nå har jeg sett så mange, fine blomster på Moseplassen, så det blir hardt å holde på den avgjørelsen!

Vel, man kan jo drømme seg litt bort. 
For en gang skal disse stå og blomstre i Hagen på haugen:

Perlebusk, bilde fra Moseplassen - denne har stått på listen i ca 15 år


 Scabiosa Syrphidae, for en farge!
Fra Maritshagedagbok.blogspot.no

 
Riddersporer, selvsagt, fra http://norrskenetstradgard.blogspot.se/2015/03/x-faktor-bla.html

Nei, tror jeg må fortsette på listen senere. 
På tide å vekke lille M!

1 kommentar:

  1. Perlebusk er en må-ha ja! Den er finest i knopp, men vakker også i full flor.

    Det var veldig hyggelig at du var med på x-faktor i år også Moster. Jeg håper du blir med til neste år igjen,har du forslag til utbedring så blir jeg glad for å få tips, gjerne i dagens vinnerutlysning. For ja, nå har jeg offentliggjort vinneren :)

    SvarSlett