torsdag 29. august 2013

Arbeidsplass

Mannen har laget en midlertidig arbeidsplass til meg ute!

Hadde lenge sendt sultne blikk på en liten kabeltrommel på nabotomten - 
så da ryddemannskapet der ringte på 
og lurte på om de kunne få ta en av våre mange paller, 
fortet jeg meg å foreslå en byttehandel!

Plutselig ble jeg den glade eier av den lille trommelen, 
og  fikk jammen en stor på kjøpet!

Den store er nå arbeidsbord, med et praktisk hull til potter i midten.(smil)


På en palle rett ved ligger jord og kompost lett tilgengelig.


 
Vann og "stæsj" er også lett tigjengelig



















Vi har fremdeles nok paller til at jeg kan lage en liten benk, bare vi får dradd grusen på plass.
Den lille trommelen skal da selvfølgelig bli sofabord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar