lørdag 10. mai 2014

Halvgjordt arbeid er også arbeid!

Denne dagen har vært en strålende hagearbeidsdag.
Passe temperatur til litt kroppsarbeid, 
Sol nok til å sitte på trammen og spise formiddagsmat.
Og jeg har hatt "barnevakt" (Mannen) og fått gjordt en del.

Men så sitter man her da, med en liten som ikke vil sove. 
Ute venter trillebår og arbeidshansker.
Klokken tikker avgårde, 
jeg skulle så gjerne avsluttet prosjektet ute!

"So ro, Lillemann, nå er faktiskdagenoverogdumåsove".


PS: Mannen kom inn og overtok, barnet sovnet på tre minutter...
Men jeg fikk ihvertfall jobbet ferdig ute! 
Godt å fullføre, i hvett fall første byggetrinn...

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg :-). Og påbegynt er halvt gjort. I helgen har jeg hatt tre prosjekt på gang (og litt til), og jeg har gjort litt her og litt der alt etter hva kroppen tillater, - og tålmodigheten. Men nå er de tre i havn, og litt til er gjort. Så store var jo ikke prosjekta da, men likevel :-). Ser at du har en del på gang, så jeg tror jeg må følge deg framover for å se hvordan det går :-).

    SvarSlett
  2. Så hyggelig!
    Ja, her er det nok å ta av og mange prosjekter på samme tid.
    Vi liker jo å pusle på, men inners inne håper jeg å få fortgang i noen av prosjektene denne sesongen, he he.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett