tirsdag 10. mars 2015

Gult er kult!

Og gult er temaet for dagens konkurranse.
Hvilken blomst skal jeg velge, mon tro?

Det får rett og slett bli en av fjorårets solsikker -
en av de som freidig stakk hodet opp i bedet der jeg hadde plantet vel planlagt ton i ton og med en kontrast, og det var sorte blader og slett ikke solgult som skulle være kontrasten.
Men mannen var snill med fuglene og hang opp solsikkefrøautomat i pergolaen, 
så da gikk det som det måtte!



Både fugler og humler ble glade, så da kan jo ikke jeg klage.


PS: Han har sine måter å gjøre meg glad på også!




6 kommentarer:

  1. Solsikker er så fine og staselige! Lykke til!

    SvarSlett
  2. Solrosen är en fin blomma, liksom dina bilder. Lycka till i utmaningen!

    SvarSlett
  3. Hvor er dine billeder fine :) Held og lykke.

    SvarSlett
  4. Den är förlåten för den är så bra till fåglarna säger en som inte älskar gult.
    Ha en fin och skön mitt i veckan
    Lycka till
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Flott solsikke og så bra for insektene.
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    SvarSlett