søndag 15. mars 2015

Liten, men tøff!


Synes denne blomkarseblomsten har "attitude".
Se på meg, jeg er tøff og litt skummel!





Tema for x faktor for blomstene er rødt/ orange, og det er farger jeg ikke har mye av i hagen.
Men blomkarse må jeg alltid ha, 
og denne bodde i kjøkkenhagen i fjor, mellom ringblomst, grønnkål og dill.

En kombinasjon som kan anbefales, og som jeg prøvde ut fordi dillen skulle forvirre kålsommerfuglene. Dillen ble så høy at jeg måtte ta vekk duken som dekket - da kom kålormene med en gang og spiste all kålen. 
Men blomstene var fine!

3 kommentarer:

  1. Den var flott og tøff :-). Ha en fin kveld og lykke til!

    SvarSlett
  2. Krasse brukar jag så, tycker de är så fina, och blommorna lyser upp.
    Lycka till i utmaningen!

    SvarSlett
  3. Anne og Maribel, takk, og lykke til dere også!

    SvarSlett